Suport tècnic Savetime
En aquest Suport tècnic Savetime, trobaràs la resolució de tots els dubtes que se’t puguin generar a l’hora de registrar el teu centre al nostre gestor de cites, al utilizar la app a Apple, la de Android o bé qualsevol dubte relacionat amb Savetime. A la vegada et demanem que ens facis saber totes i cadascuna de les teves inquietuts. D’aquesta manera estaràs forman part del nostre equip fents-nos creixer amb la resolució de problemes i poder oferir el millor suport tècnic
La importància del Suport tècnic Savetime:
Es molt important que seguiu tots els pasos tal i com reflexen els videos penjats al nostre canal de Youtube, si no els seguiu exactament podreu generar-vos uns altres dubtes i aquest no es el objectiu.
Canal de Youtube de Savetime per Suport tècnic:
Tot el que hi ha en aquesta pàgina ho trobaràs al nostre canal de Youtube al qual pots subscribir-te i agegir avisos per a que t’avisi de totss i cadascun dels tutorials que pugem, d’aquesta manera coneixeràs una mica més la nostra plataforma y el nostre ecosistema.
Panel de suggerències dintre del teu Centre:
Una vegada hagis creat el teu centre a Savetime tens un panell de suggerències on ens podràs escriure les teves inquietuds i les teves aportacions, d’aquesta manera nosaltres millorarem i us podrem donar un millor servei.
En el cas de que no et resolem els dubtes aquí contacta amb Suport tècnic:
Posat en contacte amb nosaltres, a la pàgina de contacte o bé al Joint chat i t’ho aclarirem personalmente, moltes gràcies per confiar en el nostre gestor de cites com a solució per agendar les cites prèvies dels teus clients.